hasthornan

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna - 1 maj 2013 17:05

Ahh, vilken dag, vilken dag. Ledig från skolan och sol, vad mer kan man begära? =)

Har igentligen inte gjort så mycket idag, bara slappat fram tills en timme sen. Var ute i skogen och sprang, joggade, gick om vart annat bara för skojs skull. Även om jag är helt slut var det verkligen härligt. Inte bara hästar får Vårkänslor, Hehe. Men jag har verkligen dålig kondtion och jag har länge funderat på att börja jogga regelbundet någon gång i veckan, så kul som det var idag lär det väl knappast vara jämt men ändå, ska nog börja tvinga mig ut ibland. ;)


Har inte skrivit några fler tidinställda inlägg men jag valt ut alla Utkast inlägg från April som ska publiceras under Veckan, ja inte på Lördag dock men då brukar jag ändå ha mycket att skriva om. :) Vi ska hoppa och jag tänker övertala mamma och ta lite bilder så det borde nog bli minst ett bra inlägg.

Vi hörs!


 

Av Johanna - 1 maj 2013 11:30

Tänkte berätta om en sak som för mig är väldigt utslags givande när jag kollar på andra bloggar, och det är färger. Visst alla har olika smak och jag tycker att man SKA välja den färg man vill ha men, men nåt jag stör mig enormt på är när folk har skrikiga färger och/eller jätte ljusa färger på både text och bakgrund, eftersom det blir så himla svårt att läsa texten då.

En sådan blogg avfärdar jag snabbt oavsett hur bra den verkar i övrigt efersom det blir så jobbigt att läsa bloggen, det jag dock inte förstår är hur ofta dessa bloggar har många besökare, Hur orkar bloggens läsare med detta?

Skulle du följa en blogg med så ljusa färger att du knappt kan läsa vad de står? *nyfiken i en strut*

Av Johanna - 1 maj 2013 10:00

Visste du att... Hästens första halskota kallas Atlas kotan?

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards