hasthornan

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

Ridskola

Av Johanna - 13 augusti 2014 16:38

Om inte gårdagens inlägg varit tydligt nog så kan jag medela att i måndags så började ridskolan igen och jag har äntligen fått tillbringa lite "hästtid" (okej, men jag ska vara helt ärlig har jag inte vart helt hästlös, har varit uppe vid hagarna en del och i fredags fick jag köra en av min kompis sommarponnys men annars så!) igen! :)


Eftersom skolan inte har börjat än kunde jag åka (läs gå..) upp tidigare till stallet så jag han spendera lite tid med Mirreh-Pirreh innan min ridlektion. Eftersom han låg ner o vilade när jag kom passade jag på att ta några vändor runt i stallet och se om nå nytt har hänt under tiden, vilka hästar som är kvar och vilka som lämnat ridskolan. Efter det var klart tog jag en sväng till sadelkammaren bara för att konstatera att jag inte längre kan spendera någon längre tid där. D:


Vet inte vad dom har gjort, men det känns som.. Ni vet, när en lastbil eller likn. åker förbi om man får sådant där tryck i huvudet? SÅ kändes det fast hela tiden, vilket tyvärr gav mig huvudvärk efter ca 30 sec. :/ Antar att jag är lite överkäslig för sånt för ingen annan verkade märka av det. 

Å jag som älskar att putsa, SUCK!


Aja, ska snart dra upp till stallet nu så får skriva mer sedan. Får se om jag skriver något om passet, men det brukar inte bli så bra när man inte har det färskt i minnet..


 


#Hästar #Ridning #Ridskola #Mirax #saknathästarna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 augusti 2014 12:00

Klippte ihop en liten film från måndagens pass på Bianca. ...

Av Johanna - 12 augusti 2014 21:44


Här kommer ett litet klipp på mig och Bianca från igår. Får se om jag skriver ett ordetnligt inlägg imornn. Mamma bestämde sig för att filma med sin mobil så kvaliten är sådär men det får duga just nu. x)   ...

Av Johanna - 2 augusti 2014 22:46


 

Av Johanna - 7 juli 2014 14:20

           

Av Johanna - 29 maj 2014 13:47

    Och så den här.. Lol! XD         ...

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards