hasthornan

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 19 mars 2013 16:25

Ögonbild på Mirax.

 

Mirax f. 07

E: Orchis Frivaldi U: Mira


Mirax är en D-pony valack, En übersöt liten skimmel.

Han är min sköthäst och har varit det sedan 13 Nov 2012, dvs ca 4 Månader. Han står på Ridskolan där jag rider.

Han har inte stått så länge på ridksolan, ungefär lika länge som jag har varit skötare på honom.

Han är en social och nyfiken liten herre som är jättehärlig att rida, Han är bara 6 så han är mycket yngre än de flesta hästarna på ridskolan och är inte nån häst man bara åker på, vilket passar mig fint.

Han är väldigt känslig och lyssnar fint när han vet vad han ska göra men är kanske inte lika stabil som de mer rutinerade hästarna.


Av Johanna - 18 mars 2013 14:15

Bloggen kommer främst att handla om hästar, livet som ridskole ryttare, min sköthäst men också om foto & bild. :)

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards