hasthornan

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna - 8 september 2013 16:09

Tjenixen bloggen!

Jag gör sällan så överdrivet mycket underhelgen, njuter mest bara av ledigheten och att vara kravfri, haha! xD Men min syrra fyller ju år snart (imorrn) så vi fick ju lov och fira henne. ^^

Nu ska jag som sagt njuta av min ledighet och pilla lite med resten av bilderna från igår och fixa lite tidsinställda inlägg för veckan, har för tillfället inspiration, så det tänker jag utnyttja. Känner dock att min inlägg har blivit ganska korta på senaste tid, men ajja såna inlägg kan vara intressanta de med! ;)

Vi höres!

 

Av Johanna - 8 september 2013 15:34

 

Av Johanna - 8 september 2013 00:11

Tjena bloggen!

Nu är jag klar, kanske inte helt perfekt men jag är väldigt nöjd iaf. Hösten är utan tvekan här även om träden knappt ändrat färg, bara lite sådär här o var, så det blev temat för min nya design. :)

Kommer ladda upp några små fotobomber från dagens photoshot och resten kommer jag sprida ut här och där. 


Lite nostalgi tripp, här kommer min bloggdesigner från den första till min nuvarande, dock är resterande inte i kronlogisk ordning.



Nå vad tycker ni? Har jag blivit något bättre? Jag diggar verkligen min förra design som jag hade men jag behövde verkligen nåt nytt o fräscht och jag bestämde mig för att välja något simpelt. Jag är som sagt ganska nöjd. ^^

Vi höres!

 

 

Av Johanna - 7 september 2013 20:25

Tjenixen!

Har haft en ganska slapp dag idag, men jag passade på att ta en tur ner till hagen för att knäppa några kort så jag har en del bildredigering framför mig men jag hoppas få till några bra bilder att ladda upp och dessutom hoppas jag kunna bli klar med header också, just nu finns den bara som en idé.

Den röda texten som ursäktar röran är bara där för att påminna mig själv att skynda på med att bli klar med headern, haha. xD Sitter och funderar på om jag ska släppa några fotobomber eller sprida ut dom och ladda upp dom lite sporadiskt, vi får se.

Höres! :3

 

Gammal bild som jag tagit, i samma hage på en vintermule. :)  

 

 

Av Johanna - 7 september 2013 17:43

 

Av Johanna - 7 september 2013 10:50

Tjena bloggen!

Hade en riktigt grym dag igår, i skolan klicker tränande vi grisar o höns, grisarna gick rätt bra men jag fick en tupp när vi skulle träna hönsen, han frös fast och ignorerade oss totalt, när han började tina upp brydde han sig bara om hönorna runt omkring. Varken vi som försökte träna, klickern elle maten brydde han sig om, haha. xD Men, men det var en rolig skoldag iallefall.

Efter skolan drog jag iväg för att vara med en kompis, vi köpte en massa snacks och gick hem till henne för att kolla på film. (4 NCIS avsnitt på raken ifall någon undrar) Dagen avslutades med att vi släpade ut hennes kamra och gick ut o larvade oss, hehe. xD Men näh, några seriösa kort blev det nu. En störtskön dag var det iaf. ^^

Vi höres!


Av Johanna - 6 september 2013 10:04

Ni kan ju få gissa vad jag gjort. ;)

Av Johanna - 4 september 2013 21:09

Tjena!

Har haft en trevlig dag med mycket intryck, vi har prova på veckor den här veckan o nästa på min skola och just nu provar jag på djur, och idag hade vi bara praktiska djurlektioner, så skönt!

Så jag har hållit på med kalkoner, höns, kaniner, marsvin, ödlor, grodor osv i SKOLAN, verkligen mycket roligare skoldagar nuförtiden, hehe. xD

Bara en kort update för nu ska jag ta mig lite sömns innan skolan börjar imorrn, halva dan "vanliga" ämnen och andra halvan ska vi hålla på med djur. 

Vi höres!



 


Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards