hasthornan

Alla inlägg under juni 2013

Av Johanna - 18 juni 2013 09:45


Besök www.baraelvira.se nu. :)

Ps. Känner du till någon bra HÄSTblogg, kanske rentav din egen? Kommentera då, så kollar jag in den!



Av Johanna - 17 juni 2013 10:00

Visste du att.... Jag är en 16-årig tjej som bara har använt smink 3-4 gånger i hela sitt liv?

Av Johanna - 16 juni 2013 19:28

Följ min blogg med Bloglovin


Sådärja, då har man skaffat Bloglovin. :) Nu går det att följa mig där om man vill.

Av Johanna - 12 juni 2013 20:34

Wooo, som titeln lyder, Jag är FRI. Gick ut 9:an idag, känns grymt!

Bloggen har blivit lite lidande med korta inlägg, men men ska se och förska ta tag i det nu när jag har lite mer fri tid. :)

Vi hörs senare!


 

Av Johanna - 10 juni 2013 15:44

Av Johanna - 9 juni 2013 18:36


A horse without its rider is still a horse - A rider without her horse is just a human

Av Johanna - 8 juni 2013 17:04

Heheh, jaa, som titeln lyder då. Mer om mitt lilla äventyr och i övrigt sjukt roliga ridpass kommmer komma upp senare under dagen, deta var bara ett teaser inlägg. Moahahaha! :3

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards