hasthornan

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Inferno

Av Johanna - 17 maj 2013 21:12

Tjenare!

Känner att blogg lusten inte ligger på topp just nu och dessvärre har jag inga förberedda inlägg att lägga upp....

Jag och min kompis konstaterade att skolans sista vanliga vecka har passerat, från och med nu händer det minst nåt kul varje vecka! Känner verkligen att vi ligger på slutspurten nu, mest bara rester kvar att göra, nåt prov kvar men alla nationella är avklarade, känns otroligt skönt!

Det här vädret är minst lika underbart det med, riktig sommar värme. Me like!


Jag fyller dessutom år snart och jag fick min första present idag i förskott, haha! Jag såg den i affären och den bara skrek åt mig så jag prövade mina Puppy eyes på mamma. Brukar faktiskt inte tjata på mamma men just den här gången ville jag verkligen ha den och mamma gick med på att jag skulle få den som tidig present wiee!! =D


Det är Dan Browns nya bok Inferno med en av mina favorit karaktärer Robert Langdon. Har redan börjat läsa och än så länge lovar den att vara minst lika bra som hans andra böcker. Dan Brown är verkligen en skicklig författare och jag rekommenderar honom starkt om du letar efer en bok att läsa. ^^

Vi hörs!


 

Min nya bok! =) Nån mer än jag som gillar Dan Browns böcker? 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 augusti 2014 12:00

Klippte ihop en liten film från måndagens pass på Bianca. ...

Av Johanna - 13 augusti 2014 16:38


Om inte gårdagens inlägg varit tydligt nog så kan jag medela att i måndags så började ridskolan igen och jag har äntligen fått tillbringa lite "hästtid" (okej, men jag ska vara helt ärlig har jag inte vart helt hästlös, har varit uppe vid hagarna en ...

Av Johanna - 12 augusti 2014 21:44


Här kommer ett litet klipp på mig och Bianca från igår. Får se om jag skriver ett ordetnligt inlägg imornn. Mamma bestämde sig för att filma med sin mobil så kvaliten är sådär men det får duga just nu. x)   ...

Av Johanna - 2 augusti 2014 22:46


 

Av Johanna - 7 juli 2014 14:20

           

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards