hasthornan

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Bild från Igår

Av Johanna - 7 april 2013 14:07

 


Här kommer en bild på söta Mirre Pirre från igår. :) Vi skuttade några hinder vilket var kul. Mirre var jätte duktig men jag måste öva på min sits.. -.- Fast så dålig var den inte, ifall inte när man tittar igenom inspelingarna, men det kändes som om jag var efter i sprången hela tiden.

Nästa gång är sista gången på det här abonnemanget sen ska vi byta häst. Wuuhäää! :( Vill fortsätta rida bästa ponnyn, fast det kan nog vara skönt att rida någon som inte är såå jobbig att rida. (Han är jobbig men kul ändå)


Jag vet att jag är sämst på att updatera bloggen men så får det va.. xD

Vi hörs!

 
 
Frida

Frida

7 april 2013 17:13

Super snygg header!! Gör du gratis såna eller? Fin blogg också!

http://frida-with-horses.bloggplatsen.se

Johanna

7 april 2013 18:32

Tack, tack! =D Ibland, om jag känner för det.

 
Frida

Frida

7 april 2013 18:52

Skulle du vilja göra en till mig?

http://frida-with-horses.bloggplatsen.se

Johanna

7 april 2013 18:58

Inte nu, håller på med en redan till en annan tjej. Men kanske senare,kan kontakta dig när jag är klar om du vill?

 
Frida

Frida

7 april 2013 19:27

Tusen tack om du kan det! Skulle bli överlycklig:)

http://frida-with-horses.bloggplatsen.se

Johanna

9 april 2013 18:52

Har tid nu. =) Hur vill du att den ska se ut? Vilka bilder vill du ha med? Har du någon mejl jag kan nå dig på? (Lättare att fixa med layout via mejl, med bilder osv)

 
Frida

Frida

11 april 2013 13:36

Fick du mejlen som jag skickade?

http://frida-with-horses.bloggplatsen.se

Johanna

11 april 2013 16:43

Har inte hunnit kolla än, haft fullt upp. Kollar idag efter stallet. :)

 
Frida

Frida

11 april 2013 17:27

Det är okej, tänkte bara när jag haft lite problem med mejlet:)

http://frida-with-horses.bloggplatsen.se

Johanna

11 april 2013 22:29

Närå, fick mejlen. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 augusti 2014 12:00

Klippte ihop en liten film från måndagens pass på Bianca. ...

Av Johanna - 13 augusti 2014 16:38


Om inte gårdagens inlägg varit tydligt nog så kan jag medela att i måndags så började ridskolan igen och jag har äntligen fått tillbringa lite "hästtid" (okej, men jag ska vara helt ärlig har jag inte vart helt hästlös, har varit uppe vid hagarna en ...

Av Johanna - 12 augusti 2014 21:44


Här kommer ett litet klipp på mig och Bianca från igår. Får se om jag skriver ett ordetnligt inlägg imornn. Mamma bestämde sig för att filma med sin mobil så kvaliten är sådär men det får duga just nu. x)   ...

Av Johanna - 2 augusti 2014 22:46


 

Av Johanna - 7 juli 2014 14:20

           

Sök i bloggen

Följ mig

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Följ mig @mirax07 på Instagram!

Om mig


Hejsvejs!
Mitt namn är Johanna och jag är en go och gla tjej som går ettan i gymnasiet.

OBSERVERA! Inga bilder på denna blogg får på nåt sett användas utan mitt tillstånd om inget annat anges!

Månadens fråga

Rider du på ridskola?
 Ja
 Nej
 Nej, men har förut

Fråga mig

11 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards